Відбулося засідання методичного об’єднання керівників гуртків науково-технічного напряму, на якому було продовжено розмову про нові тренди в освіті.
Методистка Ірина Петровська ознайомила присутніх з новітніми технологіями та методиками в царині педагогіки – освітнім дизайном та дизайном мислення. Доповідач зазначила, що сучасна освіта перейшла від процесу трансляції знань до формування необхідних навичок і компетенцій, затребуваних суспільством. Тому формування вмінь роботи в команді, розвитку емоційного інтелекту, а також критичного і творчого мислення є нагальною потребою сьогодення. Використання дизайн-мислення в проектній та дослідній діяльності сприяє розвитку багатьох навичок, виступає результатом розвивального досвіду в процесі вирішення проблемного завдання. Дизайн-мислителі не створюють готовий продукт або сервіс – вони генерують рішення, винаходять способи реалізації потреб. Такі рішення, реалізовані в продуктах або послугах, створюють для споживача нову цінність, за яку він буде готовий платити (або із задоволенням використовувати). Отже, навчаючи дітей дизайн-мислення, ми готуємо їх до подальшої інноваційної діяльності.
Члени методичного об’єднання ознайомилися з етапами дизайн-мислення на прикладі Стенфордської школи дизайну, у підсумку з’ясували, що дизайн-мислення – це спосіб створення продуктів і сервісів, орієнтованих на людину. А також розглянули кілька прикладів практичного використання цієї методології в освіті.
Практична частина методичного об’єднання об’єднала членів творчих груп керівників гуртків спортивно-технічного профілю та початкового технічного моделювання, які продовжили підвищувати рівень інформаційної грамотності, опановуючи програму Adobe Photoshop під керівництвом Галини Шостачук.
На думку усіх присутніх, засідання було динамічним, насиченим цікавою інформацією, і головне-корисним.