Керівник гуртка: Рудюк Олег Віталійович
Контактний телефон: (067)921-88-80
Програма розрахована на вихованців 12-15 років.
Метою та основними завданнями роботи гуртка є оволодіння та поглиблення знань про основні види конструювання та 3-D моделювання, про можливості програмного забезпечення, яке необхідне для створення графічних завдань, про растрову та векторну графіку, растрові графічні та векторні редактори, 3D- графіку та програмне забезпечення для створення ЗО-об’єктів, про принципи малювання художніх об’єктів.
На практичних заняттях вихованці набувають умінь і навичок виконання різноманітних за жанрами художніх творів: пейзажів, портретів, натюрмортів,
тривимірних об’єктів, навчаються використовувати можливості комп’ютера й операційної системи Windows, оволодівають прикладними програмними засобами.
Одночасно гуртківці навчаються різним методам виведення (нанесення) зображень на матеріали. Використовуючи графічні плоттери, лазерні гравери, 3D принтери та 3D фрезери художньо обробляють будь-які матеріали: метал, шкіру, камінь і пластик, дерево і оргскло, кераміку та шкірозамінник.
Програма розрахована на використання у навчальному процесі графічних редакторів, які поширюються безкоштовно, а саме: растрові – Gimp та Paint.Net; векторні – CADE, Inkscape, 3D-редактор Blender. Керівник гуртка може підвищити рівень знань гуртківців, за допомогою іншого програмного забезпечення, а саме: растрові – Adobe Photoshop, Corel Photo Paint; векторний – Corel DRAW; 3D- редактор – 3DMax; прикладні програмні засоби – Лазерний плагин Inkscape – J Tech Photonics Inc_, LaserGRBL, RDWorksV8.
Гурток працює в навчальному корпусі за адресою: вул. В.Косенка, 19.
Розклад занять
№ гр | Рік | Понеділок | Вівторок | Середа | Четвер | П’ятниця | Субота |
1 | 1 | 1600 – 1800 | 1000 – 1200 |